سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فراخ سینگى و بردبارى دست‏افزار سرورى است و سالارى . [نهج البلاغه]
انه شرلی

مایلم به اطلاع عموم و همه کاربران پرشین بلاگ و فعالان عرصه فناوری اطلاعات برسانم که از همکاری با گروه سایتهای پرشین بلاگ استعفا داده ام و هیچگونه تمایلی به ادامه همکاری با این گروه ندارم.


نزدیک به دو ماه است که اقدام به لغو تمام قرار دادهای همکاری فنی با این مجموعه کرده ام و از 23 شهریور درخواست جلسه فوری هیات مدیره و استعفای من به اطلاع مدیر آن مجموعه رسیده است و مکررا چندین بار درخواست تسریع امور کرده ام.


ناگزیر در اینجا به اطلاع می رسانم که با وجود ماندن در کنار پرشین بلاگ و پشت سر گذاشتن و تحمل فراز و نشیب ها و اختلافات مختلف در طول سالهای گذشته به هیچ وجه تمایل به همکاری با این گروه ندارم و اعلام مینمایم که نقشی در تعیین خط مشی گروه سایتهای پرشین بلاگ و شیوه راهبری آن ندارم.


شرایط و نحوه راهبری این مجموعه با آنچه که من به عنوان یکی از مدیران اولیه پرشین بلاگ و یکی از موسسین شرکت آریا گستر و کارشناسان ارشد فنی آن در نظر دارم فاصله بسیار دارد و اعتقادی به ادامه این همکاری ندارم.


این بهترین هدیه ای بود که برای روز تولدم می توانستم به خودم بدهم و امیدوارم کاربران پرشین بلاگ نیز من را از دعای خیر خودشان بهره مند نمایند.


با احترام
سید رضا هاشمی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط gogoli 89/4/14:: 7:2 عصر     |     () نظر